Fiji here I come! - Reisverslag uit Suva, Fiji van Niels Esmeijer - WaarBenJij.nu Fiji here I come! - Reisverslag uit Suva, Fiji van Niels Esmeijer - WaarBenJij.nu

Fiji here I come!

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

13 Juni 2005 | Fiji, Suva

Lieve mensen,

Morgen (dinsdag) heb ik dan eindelijk mijn laatste tentamen. Na veel bloed, zweet en tranen zit de tentamenperiode er dan eindelijk op. Het was toch wel even wennen om echt aan de slag te moeten ;-) Maar heb het er denk ik wel goed vanaf gebracht. En om mijzelf te belonen voor mijn indrukwekkende inzet tijdens deze doch moeilijke periode, vlieg ik dezelfde avond nog naar FIJI!

Na mijn tentamen duik ik met wat mensen de kroeg in omdat het de laatste keer is dat ik een aantal van hen zie. Echt veel tijd om flink te drinken heb ik helaas niet, omdat ik een aantal uur later alweer op het vliegveld moet zijn voor mijn nachtvlucht naar Nadi, Fiji. Maar daarbij laten ze je ook het vliegtuig niet in als je te veel gedronken hebt. Ondanks de intense gevoelens van tentamen verlossing, is dat dus wel een goede reden om me iets in te houden ;-)

Ik kom woensdagochtend tegen half 6 aan in Nadi. Ik heb verder nog niks geboekt of gepland, dus mijn verblijf en bezigheden zijn tot nu toch nog een beetje vraagtekens. Ik ben van plan om te gaan scuba duiken, snorkelen, island hoppen, op het strand te liggen en vooral te genieten en relaxen! Maar ik denk dat dat wel goed zal komen.....

24 juni kom ik weer terug in Melbourne alwaar ik het weekend heb om van iedereen afscheid te nemen en nog een flink afscheidsfeestje te geven! Mijn verblijf in Australie mag natuurlijk niet ongemerkt voorbij gaan ;-) Dinsdag 28 juni vlieg ik terug naar Nederland, waar ik woendagochtend op Schiphol aankom.

Ik zal natuurlijk nog via deze site uitdrukkelijk uit de boeken doen hoe prachtig Fiji wel niet was en mijn woorden ondersteunen met foto's. En na mijn terugkomst zijn jullie natuurlijk allemaal uitgenodigd voor een hapje en drankje in Bathmen dan wel Rotterdam!

Take care and see you later!

  • 13 Juni 2005 - 08:49

    Ik:

    Reminder to myself: Wat heb je toch een mooi leven!

  • 13 Juni 2005 - 09:46

    Annewil:

    Reminder to you: En wat heb je toch een lief vriendinnetje...:P!!

  • 13 Juni 2005 - 10:07

    Boris:

    En wat heb je toch een lieve vriend!

    Veel plezier in Fiji, tot over enkele weekjes!

  • 13 Juni 2005 - 12:22

    Marleen:

    Succes morgen, ik zal voor je duimen. En natuurlijk ontzettend veel plezier in Fiji. Zorg dat je genoeg duikt, want dat zal in Bathmen dan wel Rotterdam wel niet meer lukken. Of je moet de schipbeek nader willen onderzoeken.

    Groetjes Marleen

  • 13 Juni 2005 - 21:04

    ..$t€f@n..:

    Laat nelis niet in zen hempie staan!Hup nelis hup trek nelis flippers aan!!!

  • 14 Juni 2005 - 06:42

    Vogel:

    En wat heb je toch een dramatische ploeggenoten!

    Veel plezier, en tot in Bathmen danwel R'dam

  • 14 Juni 2005 - 08:51

    Bank:

    Jo nelis, Viel spass daaro! En zie je over een paar weekjes..

  • 14 Juni 2005 - 09:07

    Yvonne:

    We moeten na zondag 7 augustus snel weer afspreken om bij te praten!! Veel plezier op FIJI!!

  • 14 Juni 2005 - 10:33

    Paula:

    Hopelijk is je tentamen goed gegaan. Bij deze wens ik je een onvergetelijke trip naar Fiji toe. Geniet er nog maar even van, voordat je weer naar dit kikkerlandje komt! Have fun!

  • 14 Juni 2005 - 17:30

    Manon:

    Veel plezier in Fiji, geniet ervan maar dat zal wel lukken!

  • 16 Juni 2005 - 12:02

    WJ:

    Hey nelis, blijf je wel een beetje fit daar op Fiji, goede voorbereiding is belangrijk voor ´Holten`, zelf gisteren wedstrijd gehad 10KM.. best heavy maar voldaan gevoel... :)

  • 16 Juni 2005 - 13:34

    Wouter:

    Wouter to Niels: Wat heb je toch een mooi leven!

  • 17 Juni 2005 - 11:38

    Yvonne:

    Oh ja, dat was ik nog helemaal vergeten te vertellen. We zijn afgelopen zaterdag in Nieuwegein Nederlands Kampioen geworden met de jazz!!!! Whooohoe!!

  • 17 Juni 2005 - 13:48

    Kloosterboer:

    Ha die Niels,

    En al veel aan't duiken geweest? Onder water heb je vast het nieuws al wel gehoord, 't eerste van ABS naar de 3e klasse!, dit onderandere door Strak keeperswerk van ons allerbekende Ot van P.

    Viel Spas nog daar, und wir sprechen uns!

  • 18 Juni 2005 - 12:36

    Miranda:

    Hey...hey..!

    Alles wordt in gereedheid gebracht voor je terugkomst in Rotterdam.
    De unit en ik zeker zijn er klaar voor. Vanaf september wonen we trouwens met drie jongens en twee meisjes. Sorry, het kon niet anders ;)

    Tot snel...!!!

  • 18 Juni 2005 - 16:00

    Marije:

    Heej Niels! Heel erg veel plezier in Fiji! Maar dat zal ongetwijfeld wel gaan lukken..

    Groetjes Marije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels
Actief sinds 24 Okt. 2003
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 57686

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: