Thailand en Maleisië - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Niels Esmeijer - WaarBenJij.nu Thailand en Maleisië - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Niels Esmeijer - WaarBenJij.nu

Thailand en Maleisië

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

05 November 2006 | Thailand, Bangkok

Lieve vriendjes, vriendinnetjes, familie en andere vage bekenden,

Dinsdag vertrek ik voor een maandje naar Thailand en Maleisië om te genieten van mijn laatste maand als zorgeloos student. 14 december studeer ik namelijk af en komt er na 1945 lange dagen (en nog langere nachten) een eind aan mijn studentenleventje :-( Het lijkt wel gister dat ik mijn eerste schreden zette in Rotterdam…. time flies! Maar ik zal jullie niet verder vervelen met mijn nostalgische gedachten over deze mooie tijd! Het wordt nu tijd voor exotische en spannende verhalen uit het overdonderende Zuid-Oost Azië.

Als alles goed gaat kom ik woensdagochtend aan in Bangkok, al waar ik de rest van mijn reis ga plannen. De bedoeling is om veel te gaan scuba duiken en vooral te relaxen en genieten. Maar enige zelfreflectie leert mij dat dat wel goed zal gaan komen ;-) 7 december ben ik weer te bewonderen in Nederland. Maar voordat jullie dan vast allen weer blij zijn om mijn heelhuids terug te mogen zien, hopelijk eerst nog legio enerverende avonturen die ik met jullie ga delen via deze website.

Wees niet bang om ook af en toe wat van je te laten horen. Dat ik niet in de buurt ben betekend niet dat ik niet aan jullie denk natuurlijk ;-)

Kus (voor degene die daar behoefte aan hebben…)
Niels

  • 05 November 2006 - 21:25

    Peter:

    Niels, er is echt geen f*ck te beleven in Thailand en Maleisie! Echt niet leuk daar, en ik spreek uit ervaring! ;-)
    Ok, ff serieus: Bangkok is een werelstad, de Thaise stranden zijn waanzinnig, de Maleisische natuur is indrukwekkend EN de Thaise vrouwen zijn..ehm..ook erg mooi ;-) Pas wel op voor 'she-males', daar zijn er te veel van.
    Have fun! Geniet van je laatste maand als student!
    Gr Peter

  • 05 November 2006 - 21:46

    Emma:

    Nou Nielsje, daar ga je.. Ik kan niet wachten op de verhalen! Vooral een avontuur met zo'n she-male klinkt wel leuk eigenlijk.. hehe ;)
    Have fun & Tot in December! Kus!

  • 05 November 2006 - 22:10

    Harold:

    Veel Plezier Niels.

  • 05 November 2006 - 23:10

    Bas:

    dank voor de kus

  • 06 November 2006 - 05:40

    Brigitte:

    Nielsje... heel erg veel plezier daaro! En niet vergeten terug te komen met 6 maatpakken, altijd handig als beginnende arbeider :D
    Als je zuruck bent gaan we snel weer 'daten' ;)

    XX Brigitte

  • 06 November 2006 - 06:40

    Leonie:

    hi niels, ik wens je heel veel plezier en geniet vooral van al het moois wat daar is!!! kijk erg uit naar de foto's. Liefs en KussieZ leonie

  • 06 November 2006 - 09:11

    Ingrid:

    Hi Niels,
    Het wordt vast en zeker een super gave trip!! Een echte aanrader is Pulau Perhentian Besar (supermooie duikspot!!) en Taman Negara (National Park) in Maleisië. Ben nu al benieuwd naar al je verhalen! Enjoy!!
    Mocht je nog meer tips willen hebben, dan hoor ik t wel.
    Liefs,
    Ing

  • 06 November 2006 - 09:12

    Ingrid:

    Hi Niels,
    Het wordt vast en zeker een super gave trip!! Een echte aanrader is Pulau Perhentian Besar (supermooie duikspot!!) en Taman Negara (National Park) in Maleisië. Ben nu al benieuwd naar al je verhalen! Enjoy!!
    Mocht je nog meer tips willen hebben, dan hoor ik t wel.
    Liefs,
    Ing

  • 06 November 2006 - 10:22

    Katja:

    Oooh Niels! Wat leuk en spannend allemaal! Ben errrug benieuwd naar je verhalen, maar dat het een toptijd gaat worden hoef ik me bij jou inderdaad geen zorgen over te maken! :-) Heel veel plezier!
    Kus.

  • 06 November 2006 - 12:03

    Boris:

    Yo Nelis!
    Bij deze wens ik je veel duik en drink plezier toe...al ben ik niet bang dat dat niet gaat lukken! :P

    En bedankt voor de (hopelijk lekker natte) kus!

  • 06 November 2006 - 13:53

    Inge:

    Hé Niels,
    Doet wel een beetje pijn dat andere mensen nu op reis gaan, terwijl ik net terug ben... Het is ZO fijn om weg te zijn! Maar goed, daar weet jij natuurlijk al alles van... Heel veel plezier in elk geval. Zie je verhalen (en foto's!!!) graag tegemoet!
    Kus, Inge

  • 06 November 2006 - 18:35

    Renate:

    Ik wil oo-hoo-hoo-hook

    En nee, niet met een Thaise Niels...

  • 06 November 2006 - 18:37

    Renate:

    Thaise komma Niels

    Om de reacties maar even voor te zijn...

  • 06 November 2006 - 18:46

    Niels:

    Thaise komma Niels????
    Ben nog steeds verward.....

  • 06 November 2006 - 19:47

    RaulP:

    Het bericht van Niels is geschreven (in) Bangkok, Thailand.

    Dat vind ik toch echt wel even knap zeg. En dan zeggen dat je er woensdag pas aankomt... :-P

    Ik wens je uiteraard veel (drink)plezier in het verre oosten.

    Een maandje stelt natuurlijk weinig voor. Bij de voetbal duurt het soms wel 2 maanden voordat we je weer zien. ;-)

  • 06 November 2006 - 21:57

    Enschede:

    Ee groet vanuit TWENTE... geniet ervan, voor je het weet begint je leven als arbeider!!
    Veel plezier, dikke kus uut Enschede

  • 06 November 2006 - 23:16

    Guido:

    Niels, geniet ervan gozer. Zorg ervoor dat je geen S,O,A, oploopt (kijken of de komma's weer voor verwarring kunnen zorgen). Ben benieuwd wat je allemaal te liegen hebt.

    Gr,

    Guido

  • 07 November 2006 - 09:00

    Noor:

    Veel plezier daar, wel jammer dat ik geen BIC maatje meer aan je heb! Niet te veel telefoonnummers van thaise meisjes in mijn lonely planet schrijven he! Maak maar een paar mooie foto's van het onderwater leven daar.

    Kus terug!

  • 07 November 2006 - 19:07

    Dennis,Monique,Kim:

    Lieve Niels,

    Wij hopen het niet alleen, we weten zeker dat je het enorm naar je zin zult hebben in het verre oosten?

    Geniet ervan, want straks is het leven voorbij en moet je keihard werken!!

    P.s: wil je de laatste ontwikkelingen rondom Kim weten: check www.kimannajansen.beebiesite.nl

  • 08 November 2006 - 10:19

    Rianne:

    Hey Niels

    Hoorde van renate dat je lekker naar het buitenland ging.
    Toe maar weer....

    Heel veel plezier en succes...

  • 08 November 2006 - 21:51

    Rachel:

    Nielsje!!! Je bent net geland (Volgens Chandler dan :-)), dus nu is het wel tijd voor een wbjij.nu-berichtje. Had super leuke welkomstsms gestuurd, maar die heb je vast niet gehad. Dus: Welcome to Thailand. Hier scriptiestress, grrr.. Ben NU aan het uitprinten. Mooie dingen, x x

  • 10 November 2006 - 10:24

    Doris:

    Niels, je bent me d'r eentje. Have fun :)

  • 11 November 2006 - 17:11

    Frank & Renate:

    Nelis, bedankt voor het terugbrengen van de verkeerde Lonely Planet!

    Mist iemand de LP van Maleisie en Singapore uit het jaar nul? ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels
Actief sinds 24 Okt. 2003
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 57688

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: